teisipäev, 10. november 2009

Muuseumiaasta maskiball

Mõned Janika Orase tehtud fotod eile KUMUs toimunud muuseumiaasta maskiballilt. Ma ise ei viitsinud kahjuks fotokat kaasa võtta. Oli tore pidu. Sai süüa-juua ja tantsida. Aitäh korraldajatele!

Lisatud hiljem. Maarja küsis, miks olen ballist kirjutades nii kidakeelne. Püüan ennast parandada. Niisiis, eilsele tagasi mõeldes tahaksin eelkõige öelda, et kõik mu naiskolleegid olid erakordselt kaunid. Ballil võis näha huvitavaid maskeeringuid alates Jüri Kuuskemaa omanäolisest maskist ja lõpetades Star Treki laadsete ulmeliste liibuvate kombinesoonidega. Kummaline on see, et nii paljude maskide ja kostüümide nägemine tekitas kerge peapöörituse. Väga paljud eilsed pidulised jäidki mu jaoks ainult anonüümseteks maskideks. Eeskavadest oli kõige huvitavam võitnud põhja regiooni oma koos vägeva meeste kankaaniga, kuid ega meiegi seto laul halvasti välja kukkunud. Ja Elvi Nassar oli ka päris head sõnad kokku seadnud. Rock Hotel'i saatel oli üllatavalt lahe tantsida, ma ei kujutanud ettegi, et olen suuteline pea terve õhtu jalgu liigutama ja lisaks veel vanu hitte kaasa laulma. Pole ju üldiselt nende fänn. Aga sellisele peole sobisid nad nagu rusikas silmaauku. Kahjuks ei jätkunud nüüd aega vanade kolleegidega suhtlemiseks. Sööki ja jooki tundus ka kõigile piisavalt jaguvat, ainult üks daam avaldas umbes poole üheteistkümne paiku rahulolematust, et viina asemel suppi pakutakse ja küsis, ega mul handsat ühes pole. Kahjuks ei saanud teda aidata.







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar