esmaspäev, 1. november 2010

Kell keeratud

Kell jälle talveajale keeratud. Kummalisel kombel pole mul kevadise kellakeeramise vastu midagi, kuigi just siis peab hakkama tund aega varem tõusma. Aga õhtud muutuvad korrapealt palju valgemaks, nii et selge ilmaga pole poole kaheksa paikugi veel pime. Oktoobri lõpus on vastupidine lugu, talveajale üleminek nagu võimendab talve ja pimeda hingedeaja saabumist, pärast kellakeeramist enam valges töölt koju ei jõua. Linnas pole see võib-olla nii oluline ja nii muserdav, maal aga küll, sest valget ilma näeb edaspidi ainult hommikuti ja sedagi järjest napimalt. Oleksin vist nõus kogu aasta suveajas elama, peaasi, et sügisest kellakeeramist ei tuleks. Õnneks on mul tänavu just õigel ajal puhkus, praegu veel ei pane ma miskit muud tähele, kui et Aktuaalne Kaamera tuleb tund aega hiljem. Tühja temaga.

Eile sai tehtud viimaseid oktoobrikuu pilte imeilusa sügisilmaga. Järgnevalt väike valik neist (rohkem on Facebooki albumis "Sügise viimane kuld").










1 kommentaar:

  1. Nojah, aga samas on nüüd mõnda aega lihtsam varem ärgata. Minu organism näiteks keeldub põhimõtteliselt pimedas käivitumast. Kuigi ega ma üldiselt väga aru ei saa, miks seda kella üldse keerata on vaja.

    VastaKustuta