reede, 4. september 2009

Argiasjust


Ootamatult avastasin, et täna on juba reede. Olen ühe päeva kuhugi ära kaotanud! Kuidas see juhtus, pole aimugi. Eile tundus olevat kolmapäev, oli ilus soe õhtu, tirtsud saagisid pööraselt ja puhus soe tuul. Istusin pimedani õues ja nautisin võib-olla selle suve viimast tõeliselt sooja ilma. Täna juba sajabki lahinal ja vihm toob kõiksugu argised mõtted pähe. Üks mu tuttav luges oma blogis üles asjad, mida ta iga päev kaasas kannab. Aga mina? Asi hakkas huvitama, seepärast korraldasin väikese inventuuri. Tulemused on järgmised: lugemisprillid koos vutlariga, autovõti ja pult, neli muud võtit koos valvepuldiga, rahakott seitsme plastkaardi ja lubadega, autodokumendid, mälupulk (4 GB), pastakas (2 tk), taskunuga, kolomboi, vihmavari, päikeseprillid koos vutlariga, riidest poekott kirjaga Tartu Tarbijate Kooperatiiv, kaust mitmesuguste paberitega, mobiiltelefon, veebikaamera (viimasel nädalal). Ja Ateena ISFNR-kongressi sinine kott, kus enamus asju sees on. Polegi väga palju asju, mis mind igapäevaselt koormavad.



Veebikaameraga (khm-khm) tehtud pilt mu töökohast ja eespoolmainitud kotist. Olen viimastel päevadel Skype'i kasutajaks hakanud. See on tore asi küll, aga paraku peab harilikult inimesele enne mobiili või lauatelefoniga helistama ja ütlema, et kuule, pane nüüd oma Skype käima, ma tahan sinuga rääkida. Aga kui ta juba käib, siis tavaliselt ka toimib, isegi maal WIMAXi kaudu. Praegu imestan, miks ma juba suvel Ateenas Skype'i ei pruukinud, hotellis oli ju täitsa tasuta hea internetiühendus.

Tegin blogi kujunduse veidi ümber ja postituste osas veidi laiemaks, et oleks mugavam lugeda ja et asjad üksteisel liiga seljas ei oleks.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar